The Online Citizen presents the “Post Election Transformation Series“.

Post elections, we gather to talk about what transformation we want to see most in Singapore. We would like to invite you the the following event.

Speakers

Leong Sze Hian – Cost of Living

Tan Jee Say – Foreign Talent

P N Balji – Media Reform

Venue: 111 North Bridge Road #13-04 Peninsula Plaza (Asia Charts training room)

Date: 11th June 2011

Time: 3pm to 6pm

Admission: Free

Spaces Available: 22

Please register your attendance here: leongszehian.com .

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
You May Also Like

指时事专页贴文内容不实 卫生部援引“泼马”发更正指示

卫生部今日(14日)援引《防止网络假信息和防止网络操纵法案》(POFMA),透过防假消息法办公处对时事脸书专页State Times Review(STR)的管理人陈智祥(Alex Tan),发出更正指示。 同时,脸书也接获当局发出针对性更正指示( Targeted Correction Direction)。 这已是上述专页管理人第二次领到来自新加坡政府部门的更正指示。去年11月28日,内政部也同样援引《防假消息法》,要求前者更正贴文。 当局指上述脸书专页在昨日(13日)的帖文中作出多个不实指控,例如指政府无法追踪病患感染源、政府是“唯一一个”告诉人民不必戴口罩的单位、“中国客工”可在14日缺席假期间,从政府那里领到每日100元的津贴、人力部长杨莉明努力从中国引进更多劳工;以及七个国家限制到新加坡理由,因对我国公共卫生措施缺乏信心。 已厘清其中51病患的关联 对此当局驳斥,截至13日中午12时,在58起确诊病例中,已确认其中51起病患是否去过中国,或厘清和此前病例的关联。…

Exclusive arrangements removed by Cordlife with babyfair organisers and hospitals following CCS investigations

  In a statement released yesterday, the Competition Commission of Singapore (“CCS”)…

Death of an editor

  (Image – courtesy of Tan Wah Piow) Benjamin C. Bradlee was…

阻断措施下 陈清木改办网络直播活动接触选民

有鉴于目前全国落实阻断措施,加上照顾民众安全,新加坡前进党秘书长陈清木医生,改以网络直播方式,“会见”和接触选民,传达该党政见。 根据该党发布的活动详情,有关网络直播线上会面活动,定在本月21日(下周四)晚上8时至10时。 这也是该党首次举办这种线上会面活动。该党欢迎对前进党有兴趣、以及住在新加坡西部的民众参与。 活动内容包括陈清木将分享他过去担任亚逸拉惹区议员的有趣点滴,以及创立新加坡前进党的热忱。 届时,其他前进党党员也会个别分享他们加入前进党的心得。