卫生部指出,曾有冠状病毒19确诊病例,分别在本月6日和8日,到访过先驱广场和JEM购物中心的职总平价霸级市场,呼吁曾于当日同一段时间到过相关地点的人士们,密切关注自身的健康状况。

继穆斯达法商场(Mustafa Centre)之后,卫生部昨晚(6月11日)发出的确诊病例详情文告中指出,有病患曾在上周末下午3时至4时,到过裕廊东JEM购物中心的职总平价霸级市场(FairPrice Xtra)、也曾于本月8日早上9时至10时15分到裕廊西61街的先驱广场。

该局也已经通知了曾与病患有密切接触的人士。若曾在同一时段出现的相关地点的人们,身体出现急性呼吸道感染症状,或发烧、或失去味觉或嗅觉,受促速速求医,并告知医生曾到过什么地方。

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
You May Also Like

COVID-19 vaccine: Russia’s hastened vaccine trial sparks controversy, Indonesia commences clinical trial of China-made vaccine, UK partners with Novavax

The world is anticipating the availability of a suitable COVID-19 vaccine soon…

S’pore needs to prepare for “possible spike” in COVID-19 cases; only “the most serious cases” should be hospitalised: PM Lee Hsien Loong

While the COVID-19 situation in Singapore is still “under control”, the nation…

【冠状病毒19】7月15日新增249确诊

截至7月15日中午12时,本地新增249例例冠状病毒19确诊,其中有16例社区病例。 本地累计确诊已增至4万6878例。 新增确诊大多为住宿舍客工,16社区病例都是工作准证持有者,其中有四人和早前确诊病例有接触,原本即已隔离。 此外尚有五例入境病例,在抵达我国后即遵守居家通知。

No evidence in MM Lee’s claims on HDB prices

Tan Lay Kuan Intrigued by MM Lee’s claims that housing prices would…