StarHub TV subscribers can breathe a sigh of relief now as the cable television operator announced that they’ve managed to secure the broadcasting rights to screen the rest of the season for the UEFA Champions League and UEFA Europa League.

In a statement last weekend, StarHub said that their subscribers will be able to enjoy the football seasons with no extra cost. The matches will be broadcasted live on their sports channel (IN SPORTS HD, Channel 213) with simultaneous matches screened on their other Hub sports channels.

“We are happy to reach an agreement to bring this season of the Uefa Champions League and Uefa Europa League to our customers,” said Mr Johan Buse, StarHub’s Chief of Consumer Business Group.

Unfortunately, the same can’t be said for Singtel TV subscribers just yet. In response to the queries, Singtel says that it is working on the final touches for its own deal which they hope to announce very soon.

“Our priority is for our customers to continue enjoying the live coverage for both competitions,” said a spokesperson of Singtel TV to TODAY Online.

On the first day of the UEFA Champions League season, Singtel managed to secure the rights to broadcast five matches while StarHub said they were still in negotiations at the time.

So it appears that the uncertainty for this season is almost entire over. But we’re not sure if both StarHub and Singtel will have the same problems next season as it appears these recent deals that were struck are limited to only the current season.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
You May Also Like

Disneyland in California to close over virus

Disneyland will close its doors beginning Saturday after California called for large…

防假消息法有违《东盟人权宣言》

“政府于今年4月1日提呈新草拟的《防止网络假信息和网络操纵法案》,令我感到震惊,当时真希望那只是愚人节玩笑。” 人权律师张素兰,在功能八号氏族会的脸书专页分享,虽然多方人士都高呼,要求政府重新考虑,或修改或撤销这个防假消息草案,但很显然政府这次是“玩真的”!“ “政府宣称坚持自己的立场,更指我国要成为打击假新闻传播的先锋,难道他们没注意到,自己也是这类问题的最大肇因?” 没公布“罪魁祸首”刑法 张素兰指出,李显龙总理在前日举行的第29届太平洋律师协会大会开幕仪式上,提到反假新闻法案一事。李显龙表示,一旦有关法案起跑,网络媒体会变得更负责任,政府有权对散播假新闻的网络媒体发布更正令,甚至是删除令。 不过,总理却说漏了,那些落网“祸首”又会面对何等严苛的罚款或监禁。国内外的相关组织或单位,该好好警惕! 没公布假新闻界定 她也披露,有关草案并没有界定什么是“虚假的事实陈述”,可以说是一切取决于部长们的想法,“他们觉得是,那么就是了”。这几乎成了一言堂,却是新加坡律法,包括在内部安全法令中,通用的语言。她批评到,“行政部门简直被赋予无可比拟的权利了”。 她也对总理谈及要如何遵守法治一事的认真语气,感到惊讶。惟,这也是让她感到可悲的部分。“对我而言,新加坡颁布了许多法律,取消了我们的人权,与其说是法治,更正确来说是”依法而治“(rule by law),这是马来西亚在巫统失去政权前,常用的术语之一。任何违法成文法的行为,均属犯罪。根据法律,一个人的游行或抗议都属犯罪。” 对此,她亿述曾有脸书网友问道,为何艺术家施兰和社运分子范国瀚这样的人,明知道我国法律禁止个人抗议或游行,却还故意违法?…

Recall of “Snapmax” due small stone found in packet

The Agri-Food & Veterinary Authority of Singapore (AVA) has announced the recall…

明年调高额外津贴顶限 儿童将享“三元”幼教服务

在新计划下,月入3000元的家庭,除了300元的基本津贴之外,将会获得顶限从原本400元增加到467元的额外津贴,因此他们将很有可能每月只需要缴交三元的幼教学费。 人力部长杨莉明于周三宣布,津贴金额顶限随着符合条件的收入等级而增加,父母需要缴交的学前教育费用将会在2020年1月开始减少。 有关措施是政府作为促进国人结婚和生子的措施之一。 月入3000元的家庭,除了300元的基本津贴之外,在新计划下将会获得顶限从原本400元增加到467元的额外津贴。 目前我国月入3000元的家庭,每个孩子每月在由五所主要业者运营的幼教班学费为770元,在获得总津贴达到767元后,这类家庭每月只需要支付3元学费。 同时,月入5000元家庭的额外津贴顶限增加了240元,达到340元。 月入超过7500元的家庭也将获得申请津贴的资格,其中月入8000元的家庭将获得顶限为190元的额外津贴,1万2000元者则能获得80元。 杨莉明指出,学前教育在我国父母心中颇为重要。“我们所有人都希望我们的孩子能够做得更好。我们希望尽可能的为孩子提供最好的服务。” 她强调,在职父母越来越看重全天候托儿服务,因此需要提升相关服务的可负担性和可获得性。 社会及家庭发展部长李智陞指出,无力支付相关服务的家庭,可以申请更多的经济援助,如“起步新加坡”津贴可用于支付学前教育的杂费,包括校服和存款。 李显龙总理日前在国庆日演说上宣布,国家在未来数年将增加每年约10亿元的幼教支出超过一倍,因为政府希望学前教育能够更廉价。 他还宣布将家庭每月总收入顶限提高到1万2000元,高于7500元的额外津贴以及6000元的幼儿园学费资助计划(KiFAS)。这将让超过3万户家庭,或60巴仙以上的家庭受惠。…