Singtel came through at the eleventh hour to announce on their Facebook page that they were broadcasting five of the eight UEFA Champions League matches last night – Intermilan vs Tottenham Hotspur, Barcelona vs PSV Eidenhoven, Liverpool vs PSG, Monaco V Atletico Madrid, and Club Brugge vs Borussia Dortmund.

It was a momentary sigh of relief for Singtel TV subscribers who are die hard football fans. But the anxiety is not over just yet. Though they managed to secure the broadcasting rights for those five matches, Singtel is yet to announce definitively that they will be broadcasting the rest of the season as well.

Queries on their Facebook have gone largely unanswered with Singtel only asking people to ‘stay tuned for updates’. Singtel apparently is still in discussions to secure broadcasting rights from the UEFA Champions League and Europa League licensee.

A football fan speaking to TODAY said that he renewed his subscription to Singtel TV because of the promised showcase of the EPL, Champion League and other European league matches. Surely, he isn’t the only one feeling the disappointment and anxiety of Singtel not being able to secure those broadcasting rights.

The next set of matches will take place early tomorrow morning and fans are keeping their fingers crossed that Singtel will be able to pull another trick out of the bag. Tomorrow’s matches are big ones including Real Madrid vs Roma, Valencia vs Juventus and Man United vs Young Boys.

The broadcasting rights for the next three seasons of the UCL and UEFA Europa League were secured by live sport streaming service DAZN who have the rights for Singapore, Malaysia, Brunei, the Philippines, Thailand, Laos, and Cambodia.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
You May Also Like

亲睹日环食奇观 多人午时外出“看太阳”

阔别了21年再现的日环食天文奇观,吸引人们关注,多名业者趁着用餐时间离开办公室,到屋外“看”太阳。 日环食于今天(26日)中午11时许,将近12时开始,在中午1时就看到有不少民众走上大街,开始查看日环食的景象。 有的民众甚至为了能够取得“最佳景观”,在大路中间的路墩抬头观看。 有者则在家中设置好观看奇景的望远镜,以便能够亲眼目睹。 社交媒体和手机交流应用程序也不断有日环食的照片及视频流传开来,让其他被困在办公室内、或受天气影响无法看到此自然奇景的民众,也能一饱眼福。 甚至有网民用日环食搞怪,P图成为包公额头的白月亮、CPF(中央公积金局缩写)等。 日环食是指当太阳、月球和地球排成一直线时,月球会阻挡了太阳的光照射到地球的层面,人们抬头看就好似“太阳被吃掉了”一般,慢慢形成一个好似金戒指般的圆环。 除了我国,在马来西亚的柔佛州和砂拉越州也能够看得到日环食此奇景。

Lee Wei Ling clarifies that she did not retract entire post regarding new law on Contempt of Court

Dr Lee Wei Ling clarifies on her Facebook post that she did…

【选举】民主党斥责行动党 对不同政见者散播仇恨言论

民主党荷兰-武吉知马集选区候选人团队在社媒帖文,指控人民行动党对持不同政治观点的人士大肆宣扬仇恨言论,且反复做出和所推出政策相互矛盾的举止。 民主党荷兰-武吉知马团队昨日(7月7日)在脸书上发帖,就民主党致于当地选民的信函做出回应,指行动党在此防疫期间解散国会,意企图赢得选举。自6月23日宣布国会解散至昨日,冠状病毒19新增病例多达2670起,包括200起外国输入病例和72起社区病例,“冠毒疫情还没结束。因此此次选举必须委任强大的反对党议员,以监督行动党在防疫上的举措。” 举止与政策互相矛盾 该团队也指出,行动党在此选举中,针对就业和绿化环境课题上都出现了矛盾的做法。 行动党谈到就业机会,但是在后冠毒时期,除了临时的测量体温、安全距离和实习生工作,还有其它选项吗?“实习不是工作”。而在绿化环境方面,行动党将竞选传单装入塑料袋中才分发,还将该集选区附近的树木进行砍伐,似乎并没有多环保。 驳斥李显龙言论 除了该竞选团队,民主党也发帖,驳斥行动党秘书长李显龙总理在演讲中,指反对党在过去半年及竞选期间,都对冠毒疫情保持沉默一事。 帖文中,该党强调自今年3月以来,就一直积极批评跨部门防疫工作小组在防疫工作上的补助,“这些帖文可以在我们的网站和脸书上寻获”。 “我们的专门针对后冠毒的竞选策略,主要专注在就业、裁员保险、资助年长者,并在经济不稳定时期照顾人民需求。”

去年20起未达标事故 新邮政遭罚款30万元

2018年本地和国外邮寄皆不达标,新邮政被资讯通信媒体发展局(IMDA)罚款30万新元。 此前,新邮政因为在2017年各项服务素质不达标,被罚款10万元。 资媒局在文告中指出,相比2017年的九起,新邮政在去年出现20起不符合服务素质标准的事件。再者,也重犯遗失信件等失误。 根据当局规定的服务品质标准,本地基本信件98-99巴仙须在一个工作日内送达,新邮政有四个月没有达到;再者,有长达九个月,未符合第二工作日内100巴仙送达的标准。 新邮政也有3个月份,没有达到99巴仙寄往中央商业区的国际来函,在下一个工作日送达的标准。 尽管如此,资媒局也指出新邮政在2018年的失误率相比下比前年低,而新邮政已采取措施解决服务问题,包括聘请更多邮差、寄件服务延长至傍晚和周六等。 针对去年发生在吉宝湾映水苑(Reflections at Keppel Bay)丢弃邮件的事件,资媒局表示已完成调查涉事邮差。 有关中国籍邮差刘正刚(译音)已违反《邮政服务法》,在去年被解雇并被遣返回国。若重返新加坡将被逮捕。 针对罚款一事,新邮政在回应媒体时表示接受,并承诺会全面检讨起邮寄服务,包括采用新科技来提升服务素质。…