AYE expressway

The Land Transport Authority (LTA) will be revising the Electronic Road Pricing rates for three ERP gantries along Ayer Rajah Expressway (AYE) from 2 February onwards.

All three gantries will now charge $1.00 for the period between 9.00 am to 9.30 am. Previously, the 3 gantries did not charge for this period.

This review come after the completion of its quarterly review of traffic conditions on Electronic Road Pricing (ERP)-priced roads and expressways.

Time period

Current ERP Rates*

Change in Rates*

ERP Rates* w.e.f.
2 Feb 2015

AYE (Set of 3 Gantries) – After Jurong Town Hall towards City

9:00 – 9:30

$0.00

Increase $1.00

$1.00

* ERP rate per Passenger Car Unit (PCU)

The revised rates will apply from Monday, 2 Feb 2015.  The rates for the other gantries will remain unchanged.

The next ERP review will take place in May 2015 for the second quarterly rate review of 2015

Subscribe
Notify of
4 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
You May Also Like

《联合早报》民调显示 近七成网民反对疫情下举行选举

上周,总理接受本地主流媒体采访,指如果经济大致上还能正常运作,大家还能办公、工作组织事情,即便不能大群体群聚,但还是能“把事情办得来”,仍可以采取适当措施,调整一般举行选举的方式。 他也提及例如以色列也在疫情下举行选举,至于美国部分州属也进行了总统初选,“这些是可以办到、解决的事。” 不过,《联合早报》早前进行民调,多达1万1600余网民参与投票,不过其中有近七成、约67巴仙的群众,不同意在疫情下举行选举。 吊诡的是,不久后民调就被抽起,迄今在该报官网的民调已找不到网民投票记录。 3月中旬,总理李显龙在上周六(14日)才在脸书贴文释放信息,指如需要在疫情过去签前选举,需采取必要防疫措施;隔日(15日)韩咏梅就发表评论附和领导人,在疫情可控情况下举行选举的论述。 截至今日,全球累计确诊78万人,其中美国灾情最严重,确诊人数已飙升至16余万人。 至于在今年3月初举行议会选举的以色列,截至3月2日,全国有10起确诊。但截至31日,累计确诊人数已飙升至4千695起,16人病故。 新加坡截至目前为止,已有879例确诊病例,有三人不幸病故。

S11资本投资运营管理 S11榜鹅宿舍累计逾两千确诊

截至昨日(23日)中午12时,新加坡累计冠状病毒19确诊病例已破万,达1万1178例。住在宿舍的32万3000名客工中,就有9076人染病,感染率达2.81巴仙。 如今,被宪报为隔离区的客工宿舍多达25座。 其中,在本月6日被列为隔离区的实里达北连路的S11榜鹅宿舍( S11 Dormitory@Punggol)感染群,如今累计确诊客工人数已增至2千234例。 该宿舍是由S11资本投资(S11 Capital Investments)管理。回溯2016年11月份《联合早报》的报导,打着标题《照顾客工安全与福利——S11资本投资》。 内容称“一名快乐的员工,就是一名有效率的员工。客工宿舍运营公司S11资本投资秉持着这个理念,为本地客工打造完善的住宿。” S11资本投资执行董事谢志光( Jonathan Cheah),在职场人才社群网络“领英”(LinkedIn)中,形容自己具有“冒险家的内心、天生的技术怪杰、有奋斗精神”。 预计旗下两座宿舍合计带来近7千万元营收 他在2015年接受《商业时报》采访,忆述自己在2010年与商业伙伴李德强竞标政府招标Changi…

Singapore's unemployment rate up but jobs grow by 3 times in 3Q; Teo says due to applicants take longer to land job

The Manpower Ministry (MOM) released a report today (12 Dec) revealing that…

WAH! If I worked at MOM, my backside will be so happy.

The following article was first published on funny little world. Kirsten Han/…