Here are two videos from the TOC Media Team. They were shot at Suntec City – before, during and after the EGM on Saturday. It includes interviews with the participants.

It was filmed by Mervin Lee and the video is hosted by Deborah Choo.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
You May Also Like

“没有多少五年时间” 符策涫号召自愿者备战选举

工人党符策涫,直指人民“没有多少五年的时间,能够再作出对的事情”,并指反对党能够成为国会中强烈的异议与可信的声音,推动政府发挥最佳作用。 符策涫今日(10日)于脸书上发文。回忆过往2006年5月,他曾通过电子邮件感谢当时身为工人党领导人的刘程强成为国会中“无畏的声音“,以及为后港居民所付出的努力。 受到刘程强影响,令符策涫为之所动,也促使他成为工人党的一员。他忆述,在发完邮件后与刘程强首次见面,亦开启这条“无法回头之路“。 除了刘程强与工人党为选区所付出的,符策涫认为,国会中更需要多元的声音,亦是他选择加入工人党的重要原因。 符策涫也指出,尽管他未曾受过高等教育,但他仍想以自己的方式作出贡献,而他认为每件看似不重要的事都非常重要,所以他并不能够独自完成。 “即使做着平凡和简单的工作,也没关系,我为同胞和新加坡人服务,我也为此感到骄傲。” 谈及即将来临的下届大选,符策涫强调,“我们并没有另一个五年消耗,因此为工人党投票,这是你的权益,亦是你的未来,我们可以为你做出改变”。 除了符策涫以外,日前前非选区议员严燕松也诚邀公众加入志愿者行列,为来临大选做准备。 欲成为工人党志愿者,可前往工人党官方网站进行登记。

Bukit Brown and Rochor: Development for Who?

Debate concerning the clearance of Bukit Brown Cemetery to make way for a new four-lane…

MHA: US adopts a different standard from Singapore towards hate speech

In a statement responding to media queries on the asylum granted to…