We’ve got to allow political videos but with some safeguards… We have to move away from this total ban and find ways to allow people to let off steam a little bit more, but safely…

Lee Hsien Loong

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
You May Also Like

【冠状病毒19】再一名博览中心护士确诊

社区隔离设施之一的新加坡博览中心,再有一名护士确诊感染冠状病毒19,这也是该设施出现第三起护理人员确诊的案例。 博览中心在5月3日有一名34岁的保健促进局女护士确诊,隔日又有52岁护理志工确诊。 在本月5日确诊的是20岁男护士,本地公民,近期未曾前往境外感染灾区。目前在国家传染病中心接受治疗。 与此同时,本地昨日再有62名病患出院,迄今累计1千519名病患治愈出院。 目前,仍有1千584名病患留院治疗,多达1万6289人则在社区隔离设施获得照料。他们或是仅出现轻微症状,或是状况良好,但对冠毒测试呈阳性反应。 孟加拉男子因心肌埂塞逝世 迄今国内已有18例冠病死亡病例。另一方面,一名44岁孟加拉公民(第1千6370例)在昨日因心肌梗塞逝世。当局未将他列为冠病死亡病例。 根据卫生部文告,有关病患是在上月29日,因心脏病送往邱德拔医院接受治疗,但同日确诊感染冠病。

Media personality voices concern over victim blaming with crime prevention programme

A media personality, Petrina Kow, posted on her Facebook page a story…

A truly inclusive society must include everyone

The following is a media release by AWARE in response to Budget…